środa, 30 października 2019

Poziomki

Mój pierwszy zestaw z Alli :) Zaryzykowałam i opłaciłam zamówienie na poczcie i po 3 tygodniach przyszła przesyłka z fajnym zestawem :) 
Kanwa ecru 14 ct,nici ,igła i bardzo wyraźny wzór graficzny.Nie mogę doczepić się do niczego ,kolory ładne ,wzorek -kwestia gustu- mi się podoba,żadne kombinowane krzyżyki a wyszło całkiem przyzwoicie:) 
Tak wyglądał zestaw po rozpakowaniu



A tu już wyszyty:)
Pracowało się przy nim bardzo przyjemnie :) pomarudziłam tylko jak zwykle przy kreseczkach ale wiem ,że one dodają uroku całej pracy :)



Kilka szczegółów



I oprawiony w brązową ramę 



Ciekawa jestem Waszych opinii czy Wam się również podobają jak i mnie :)

*****************************

Dziękuję za liczne i pełne ciepła poprzednie  komentarze :)



10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny obrazek! Poziomki są przesłodkie :-)
    Też zaryzykowałam i mam kilka zestawów z ali... co prawda żadnego jeszcze nie zaczęłam, ale prezentują się dobrze :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smacznie calosc wyglada ,pozdrawiam - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnaśne te poziomeczki:))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie haftujesz Kornelko.Bedę częsciej zaglądać, aby podziwiać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny obrazek. Ja ze swoich zamówionych zestawów też jestem zadowolona. Mam nadzieję, że mulina nie wyblaknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten obraz jest słodki tak jak i poziomki są słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, piękny haft na te coraz chłodniejsze dni :)
    Dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałaś smakowity haft. Będzie przypominał Ci o ciepłych dniach :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszedł ten obrazek!
    Ja już haftowałam zestawy z Ali i jestem zadowolona:) Nie miałam problemu ani z nićmi ani z farbowaniem kolorów..
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyszły. Sama jestem ciekawa tych zestawów z Ali ale jeszcze nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...