poniedziałek, 23 grudnia 2019

Wesołych Świąt


Aniołowie w niebie głoszą wieść radosną:
Bożego Narodzenia nadszedł czas!
To czas ludzkiej miłości i życzliwości,
niech nie zabraknie Wam także radości.
Kolędujcie z uśmiechem na twarzach,
a sylwestrową noc spędźcie
na wesołych zabawach!
Magicznych Świąt Bożego Narodzenia
życzę Wam Wszystkim

Moja tegoroczna choinka


I ostatnie ozdoby choinkowe ,małe ,szydełkowe parasolki .Trzy różne wzory ,zrobiłam ich dużo i obdarowałam tych ,którzy są bliscy mojemu sercu :)






*****************
Dziękuję za wszystkie poprzednie komentarze

9 komentarzy:

  1. Zdrowych Świąt :)

    Parasolki są obłędne ,poproszę o takie też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt. Cudna choinka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt! Bardzo pomysłowe te parasolki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i pogodnych swiat - Iwona z reszta , a choinka niepowtarzalna .

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta chylą się ku zachodowi, ja dopiero z pragnieniem życzeń przybywam. Tym bardziej one gorące; życzenia radości i siły, marzeń spełnienia, wiary i optymizmu, nadziei i kolejnych pragnień magicznych, czarownych, tajemnicą wypełnionych, sytych i nieskończonych. By magia świat nieustannie trwała, towarzystwem owiewała do kolejnych świąt… Samego dobrego i zdrowego życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna choinka! Te parasoleczki to majstersztyk! Są przepiękne!
    Choinka wygląda jak obsypana śnieżnym puchem... piękna...
    Cudownych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna choinka, ale parasolki skradły moje serce. Są rewelacyjne!!!
    Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaależ fantastyczne te parasolki! :)
    Przesyłam najserdeczniejsze życzenia Noworoczne.
    Samych dobrych dni w 2020!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stary Rok odchodzi wielkimi krokami,
    niech więc wszystkie złe chwile zostaną za Nami.
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...