wtorek, 14 stycznia 2020

Bałwanek

Witam w nowym roku oby był dla Was wesoły i obfity w różnorodne robótki :)
Ja póki co odrabiam jeszcze zaległości i zarówno w tym jak i następnym wpisie pokażę Wam jeszcze prace z ubiegłego roku.
Zaczynam od bałwanka :)
Oryginalny zestaw Rico dostałam od mojej Myszki.Długo się przymierzałam do jego wyszycia bo materiał nie kanwa i jeszcze złota nić ,którą haftowanie nie należy jak dla mnie do przyjemności.
Jakoś się udało ale bez nerwów się nie obyło ,dobrze ,że o wszystkich niedogodnościach szybko zapomniałam🙂
I tak prezentuje się mój śliczny bałwanek na gwiazdkowym wieszaczku :)


Trochę szczegółów



Mnie się bardzo podoba


********************

Dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne i noworoczne oraz wszystkie komentarze.

I na koniec jeszcze tegoroczny element :)moje kwiatki na kuchennym parapecie :)
Może pomyślicie sobie ,że żadne z nich piękności ale dla mnie sentymentalne :)
Kalanchoe dostałam w tamtym roku na Dzień Babci od Wnuka w maleńkiej doniczce ,urosła bardzo i znowu zakwitła o tej samej porze:)
Grudnika dostałam od mojej Mychy również w tamtym roku i też zakwitł o tej samej porze :)
A ten trzeci zieloniutki też od Mychy ,gruboszowaty , podobał mi się i mi go kupiła.Obie się zdziwiłyśmy ,że kwitnie :)


Pozdrawiam Was serdecznie😘

6 komentarzy:

  1. Piękna makatke zrobiłaś, i dobrze ze to nie kanwa, praca prezentuje sie bardzo ładnie. Wszystkiego dobrego Ci życzę w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Makatka przepiekna, taka delikatna.Kwiatki cudowne, szczególnie o tej porze.

    OdpowiedzUsuń
  3. No cudny ten bałwanek ,się namęczyłaś z tą złotą nitką hihi ale pięknie Ci poszło na tej nie kanwie :)

    Kwiatuszki cudne ale grubosz mnie powalił,że zakwitł :)
    Poz.Mycha

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny bałwan! Prezentuje się obłędnie!
    Kwiaty zawsze cieszą oko :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sniezny ludzik czyli balwanek cudny bo taki inny, a do kwiatkow to trzeba miec tzn. reke i sa efekty. Z noworocznymi jeszcze pozdrowieniami - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. Balwanek super! Zreszta wiekszosc zestawow Rico jest fajna :) Moze i ja zabiore sie za jakis banerek od nich? :)
    A kwiatki mam podobne, dwa kaktusy zimowe - rozowy i bialy i tez kwitly w czasie swiat. A ten drugi kwiatek tez sobie kupilam, bo byl pomaranczowy i w dyniowej doniczce na halloween. Rosnie jak na drozdzach, ale tylko od czasu do czasu kwitnie. W tym roku dokupilam jeszcze malenka gwiazde betlejemska, szkoda tylko ze jak jestem na urlopie w Grecji to niektore kwiatki mi padaja :( Ale zawsze mam wtedy okazje, zeby jakies nowe dokupic, bo w Nl kwiatkow nie brakuje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...