sobota, 1 lutego 2020

Podsumowanie roku 2019

Skoro już pokazałam wszystkie prace z tamtego roku to nadszedł czas na podsumowanie 2019 :)


Krzyżykowo natworzyłam oczywiście najwięcej








Szydełkiem :serca ,jajka i parasolki





Frywolitką :ubranka na jajka


i śnieżynki



Spróbowałam również innych metod jak makrama i wyklejanie diamencikami



Obfity  był to rok i oby ten również należał do tych pracowitych , już zresztą zaczęłam działać  w tym kierunku 😉


                     ********************

Dziękuję za poprzednie komentarze.

9 komentarzy:

  1. Piękne podsumowanie!
    Zachwycające hafty :-) na mnie największe wrażenie robią prace z frywolitki i szydełka! Cudne! :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ulotek. Życzę aby ten rok tez obfitował w hafty i inne udziergi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Okazała kolekcja, piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ale roznosci, pracowity rok , zycze aby i ten rok byl owocny w prace . Z pozdrowieniami - Iwona

      Usuń
  5. Ale duzo sie dzialo! Oczywiscie najbardziej podobaja mi sie hafty:) A w szczegolnosci dwa ostatnie - miechunki i wieszaczek z balwankiem :D Znajomo wygladaja niektore hafciki, chyba moje podsumowanie bedzie czesciowa kopia :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście sporo zrobiłaś przez 1 rok. Powstało wiele super prac :).

    Zrobiłaś super parasoli jeszcze takich nie widziałam :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogrom prac ,cudowne hafty powstały a i inne techniki zachwycają.Jest co podziwiać a Ty możesz być dumna ze swojego rękodzielniczego dorobku :)
    Poz.Mycha

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace. Bardzo owocny rok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...