poniedziałek, 10 lutego 2020

Szydełkiem i czółenkiem


Dziś jeszcze troszeczkę zimowo co nie znaczy ,że za zimą czy śniegiem tęsknię ,zdecydowanie nie i te poniżej śnieżne płatki w zupełności mi wystarczą 😉
W styczniu wyszydełkowałam i wysupłałam trochę śnieżynek a to za sprawą wielu odwiedzin znajomych i rodziny i ich zachwytów nad moją choinką :)
I z każdych ust :o jaka cudna śnieżynka ,a ta jaka piękna a ta cudowna :)
A ,że ja z tych dobrych ludzi to co komu się podobało zaraz zrobiłam i w ten sposób powstała ta piękna gromadka :)



Szydełkowe parasolki to kolejny hit tego sezonu :) Podziwiam samą siebie za cierpliwość i monotonność tematu:)
Ale one są naprawdę cudne i przyciągające oko ,więc niech cieszą i też inne oczy 




No i w końcu coś dla siebie ,mam przynajmniej taką nadzieję ;-),szydełkowa serwetka w tulipanki.Mała ale urocza i ładnie się prezentuje :)




*************

Dziękuję za poprzednie komentarze ,pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. Wszystko cudowne ,nie wiem nawet co piękniejsze.Mam nadzieję,że i mnie się coś dostanie :)
    Serwetkę odgapiłam ;-)
    Poz.Mycha

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Piękne i przepiękne wszystkie! Frywolitkowe gwiazdki sprawiają, że dostaje lekkiego przymglenia wzroku z zachwytu ;-) a te parasoleczki są tak delikatne i zwiewne, że też je ledwo widzę ;-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wszystko.Frywolitka powala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne, parasolki sa fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same slicznosci - z pozdrowieniami - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. I my dostalismy Pani prace :) Dziekujemy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Nelu - paczka w paczce i tyle radochy!!!!Rano mialam zawiadomienie w skrzynce pocztowej o przesylce i teraz odebralam ja.Te podkladki sa fantastyczne i ten kolor, branzoletka tez w moim kolorze, herbatki uwielbiam w kazdej postaci, portmonetka z groszem na szczescie -super,zawieszka tez a lusterko....Na slodyczki zawsze sa chetni w naszej rodzince...Tyle radosci, dziekuje za pamiec i prezenty. Oj , dziewczyny poszalalyscie, dzieks...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Nelu - paczka w paczce i tyle radochy!!!!Rano mialam zawiadomienie w skrzynce pocztowej o przesylce i teraz odebralam ja.Te podkladki sa fantastyczne i ten kolor, branzoletka tez w moim kolorze, herbatki uwielbiam w kazdej postaci, portmonetka z groszem na szczescie -super,zawieszka tez a lusterko....Na slodyczki zawsze sa chetni w naszej rodzince...Tyle radosci, dziekuje za pamiec i prezenty. Oj , dziewczyny poszalalyscie, dzieks...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze z zachwytem podziwiam śnieżynki frywolitkowe czy szydełkowe ,sama nie potrafię. Parasoleczki cudowne pierwszy raz takie widzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...